2 februari

Så nu har jag varit off några dagar igen. Ni börjar nog bli vana det här så det lär inte spela sån stor roll.

Har i alla fall jobbat både igår och idag. Igår tog jag kväll åt syrran för att hon skulle slippa ha så många kvällar den här veckan. Min enda kväll jag har förutom i helgen var imorgon, men då ska jag få åka på modo-timrå så jag tyckte inte det var mer än rätt att jag tog det passet. Dessutom förlorade jag inga timmar tack vare det.

Idag var det 14-19 som gällde och sedan for jag och kikade på handboll. En rätt målfattig match måste jag säga, men härnösand vann med en boll och det är väl det som räknas i slutändan. Efter det såg jag och bönan på senaste oth-avsnittet och det var ju bra.

Har precis kommit innanför dörren nu och ska nog ta och krypa i säng. 10-15 imorgon, sedan bär det av mot hockeyn med bussen, jag tror den går runt klockan fem. Det blir nog en bra dag imorgon också! :)

Keep in touch! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0