21 februari

Det är måndag och en ny vecka. Veckorna bara susar förbi känns det som. Vi är snart inne i mars, det är helt sinnessjukt. Det känns som att det nyss var jul och nyår, men det är ju hela två månader sedan. Som sagt, det är galet vad snabbt tiden går.

Jag har varit ledig hela dagen idag. Blev väckt av pappa som bad mig att åka och handla, så jag och mamma åkte och fixade det. Hämtade även ut linsvätska hos optikern. Ni vet, man är inte alltid så himla smart. När den tar slut och man går i skåpet för att hämta en ny och det inte finns någonting där för att man inte gjorde något åt att man tog den sista flaskan förra gången, då dumförklarar man sig själv när man inser fakta.

Sedan är det ju alltid lätt att vara efterklok. Jag menar, man gör saker i livet som kanske verkar skitbra för stunden och efteråt inser man att det kanske inte alls var lika bra som man tänkt sig. Men som min kloka vän Paula sa "Ja, det är klart. Tror det kallas livet". Livet handlar väl om att lära av sina misstag och man utvecklas tack vare dessa.

Det är i alla fall tur att jag har så kloka och förstående vänner som jag har. Jag drar på smilebanden när jag tänker på hur himla bra de är och känner att jag vid vissa tillfällen kanske inte har förtjänat det. Men det är så sanna vänner fungerar :)

Nu ska jag kila bort och titta på träningen :) Vi hörs något! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0