22 februari

På jobbet i söndagsmorse stod jag och tittade igenom söndagsbilagorna till aftonbladet och expressen. I en utav dem stod det om en rätt billig all inclusive resa till Turkiet. Man blir så sugen och man vill bara kunna ha hur mycket pengar som helst och kunna åka när man vill. Att åka utomlands är bland det härligaste jag vet, helt klart.

Förhoppningsvis blir väl sommaren bra i år, med tanke på vilken kall och hemsk vinter vi har haft. Det skulle i alla fall vara logiskt tycker man, men man vet ju aldrig om det kanske regnar en massa heller. Det återstår att se, men det vore ju toppen med en fin sommar!

Om två veckor är bönan i Thailand och om typ 4-5 är det mamma, pappa, Jossi och Viktors tur. Man blir lite smått avundsjuk, men jag hoppas att de får bättre väder än vad vissa har haft det nu. Det blir fullt upp under tiden mina föräldrar och syrran är borta, med jobb och allt, men det kommer att gå bra ändå och dessutom blir det en bra lön i maj då det förmodligen blir en tur till Stockholm! :)

Nu har jag precis fått lite i magen och ska byta om för jobb. 14-19 står på schemat idag och vad det blir ikväll återstår att se. Gossip girl och 90210 kom ju idag, så det blir nog till att se de två avsnitten i alla fall :)

Vi hörs, ha en bra dag! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0