23 februari

Idag åt jag sushi för första gången i hela mitt liv. Det var väl inte det godaste jag ätit men inte heller det äckligaste, det gick ner helt enkelt. Om det blir till att prova det någon fler gång återstår att se, men får jag välja så tror jag nog att jag väljer på det mesta andra som jag tycker om istället för att välja just sushi.

Mitt jobbpass, 14-19, gick snabbt. Jag har en skön vecka den här veckan. Jag var ju ledig i måndags, sedan jobbade jag 14-19 både igår och idag. Imorgon har jag kväll 15-21 och på fredag 14-19 igen, sedan är jag ledig helgen. Det är nog de skönaste jobbveckorna vi har faktiskt.

Ikväll kom bönan ut och vi såg både one tree hill och big brother. Jag som tänkte att jag aldrig skulle följa big brother gör faktiskt det. Jag har sett alla avsnitt hittills och det är på något sätt roande. Man blir slagen av hur otroligt olika människor är, det är helt galet.

Pratade lite med Mohamud ikväll och det var längsedan. Jag känner verkligen hur jag saknar mina vänner uppe i Umeå, så jag ska titta ut någon helg nu i vår som jag kan ta och åka upp. Det är ju lätt att kunna åka upp över en helg, det tar ju inte så lång tid att åka liksom. Så, det får planeras in!

Nu ska jag avsluta kvällen med att se gossip girl och sedan krypa ner. Imorgon ska jag sova ut, utan att ställa någon klocka och det ska bli så himla skönt. Eller ja, jag måste nog ställa en klocka för man vet ju inte hur länge jag skulle kunna sova, men jag tänker i alla fall ställa den på en sen tid.

Sov gott people! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0