24 februari

Idag började jag dagen med en lååång sovmorgon. Hade ställt klockan på elva, vaknade innan dess så jag ställde om den till tolv, bara för att få sova lite längre. Det var skönt, fast man blir bra seg efter man har sovit så pass länge också. Det bästa är nog att sova lagom helt enkelt.

Kikade lite på skid-vm på tv. Hann dock inte se några finaler eller så, men fick ju gladeligen höra att Sverige kammade hem både ett guld och ett brons, inte fy skam inte. Bra start på vm alltså.

Jobbade 15-21 idag och tiden flög iväg. Det flyter på bra nu och det känns riktigt bra. Dessutom kom jag hem lagom till att varva ner och slå igång tvn för att se big brother. Snacka om att vissa är galna, men det är väl därför de har valt att ta med vissa dårar.

Nu ska jag väl snart ta och krypa i säng. Imorgon ska jag, Jossi och Sandra äta lunch och även hinna fixa med lite annat. Det kommer att bli mysigt. Jobb 14-19 på det och vad kvällen erbjuder återstår att se.

Hoppas att ni mår bra! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0