25 februari

Today's a good day!

Började dagen med att luncha med syrran och Sandra. Mysigt som alltid och vi blev sittandes ett bra tag. Handlade efter det och jobbade sedan 14-19.

Fick ett oväntat brev med posten. Hade inte räknat med att det skulle komma nu, så först när jag såg det tänkte jag: vad fan är det där? Jag har inte beställt något. Sedan ringde dock en klocka och jag blev glad istället, happy day.

Att det var löning idag var ju inte heller något som jag grät över. Första månaden med riktig lön sedan länge och det känns skönt att man nu kan börja spara igen. Dessutom är det bara fyra veckor kvar till nästa gång man får lön, det är ju great! Det är vissa fördelar med att februari bara har 28, ibland 29, dagar.

Nu ska jag ta och slå mig ner i soffan med mamma, pappa och Selmis. Senare blir det definitivt till att se dagens avsnitt av the vampire diaries, var så säkra. Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0