27 februari

Jag är trött, förbannat trött.

Helgen har spenderats inne i Härnösand. Först var jag och tittade på bandy igår med syrran, Viktor spelade och de vann med 4-3. En riktigt spännande, livad och viktig match gjorde det extra roligt att titta.

Senare på eftermiddagen åt jag och syrran köpmat från minikrogen, tittade på hockey och umgicks. När timrå förlorade sin match mot aik blev man riktigt glad och peppad. Modo vann sin match och är nu på slutspelsplats, inte illa. Vi får väl se om de kan hålla sig kvar där uppe, det vore ju roligt.

Kvällen tillbringades sedan på hamnkrogen med bönan, Johanna och Tobbe. Det var riktigt trevligt och en alldeles lagom kväll. Istället för att gå vidare till nästa krog så gick jag och bönan hem istället. Jag var väl hemma hos Jossi och Viktor runt halv två kanske och det kändes alldeles lagom. Det är bra att man har sovalternativ i stan, så man slipper ta taxi eller fixa skjuts hem hit.

Idag sov jag till jag vaknade och efter det så lagade jag och Jossi lunch. Viktor och några andra från hans lag fick lov att rycka in och spela en B-lagsmatch idag, trots att de hade lagfest igår. Det är ju starkt gjort av dem att ställa upp och spela, men de hade kanske inte så mycket val, matchen hade inte kunnat spelas annars.

Har hunnit städat av rummet idag också och nu har jag slagit mig ner i soffan. Ikväll blir det till att se solsidan och big brother. Hinner nog med något avsnitt av någon serie också, som jag inte har hunnit med. En bra söndag!

Vi hörs, ha det fint! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0