3 februari

Imorse var jag faktiskt oväntat trött. Somnade ju skapligt igår och ändå var jag trött när väckarn ringde. Hur som helst gick jag på jobbet och jobbade 10-15, efter det gick jag hem och käkade och klockan fem satte vi oss på bussen mot övik.

Modo-timrå är inte så himla kul att se på jämt. När det blev 0-3 övervägde jag att gå och sätta mig i baren resten av matchen och då var vi ändå bara inne i period ett. Efter 1-3 så blev det i andra hela 3-3 och det var ju en bra upphämtning. Dock förlorade modo med 3-4 och timråiterna på bussen på vägen hem mådde väl mer än gott, resten var rätt tysta.

Nu har jag precis kommit innanför dörren. Ska ta och krypa i säng och sova sjukt gott. Imorgon ska jag jobba 14-19 men innan dess ska jag hinna åka in till stan och handla och gå några egna ärenden. Vampire diaries kommer imorgon också, men det blir det nog inte till att glutta på förrän på kvällen.

I helgen är det jobb 9-16 och jobb 15-21 som gäller. Lördagkväll kommer att ägnas åt tjejkväll med spel och utgång. Det var ett tag sedan sist och det känns som att det kommer att bli en bra kväll.

Till sist hade jag lust att skriva ett par rader som kanske inte skulle ha varit så himla trevliga att läsa. Så istället hoppar jag över dem och tar och gör mig klar för sängen. Det är en ny dag imorgon och det ska bli en bra dag.

Sov gott! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0