5 februari

Igår var jag en sväng på stan och gjorde lite ärenden plus att jag handlade. Efter det jobbade jag 14-19 och åkte därefter till bönan. Snacka om att kvällen spårade ur. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på evigheter, hon är skön min lilla bästis.

Idag har jag jobbat 9-15, inte till 16 som jag trodde. Nu har jag precis duschat och ska sticka iväg. Det blir middag och senare blir det spelkväll och en sväng på krogen som det verkar. Men som sagt, först en mysig kväll med fina tjejer. Så, nu ska jag ta och klä på mig nåt, sen byta om när jag väl är där, det var visst någon som hade bråttom nu ..

Imorgon blir det jobb 15-21. Så ser min helg ut. Hoppas att eran helg också blir bra! Vi hörs, sköt om er! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0