7 februari

Det blir ett kort inlägg idag. Jag är sjuk, det är därför jag ska hålla mig kort. Det är väl kanske två eller tre gånger per år jag åker på en sån här sjuka, med feber och det som hör därtill.

Jag var hemma från jobbet idag för att mamma sa åt mig och Jennifer var snäll och jobbade mitt pass. Hon ska ställa upp imorgon också, sen är jag ledig på onsdag, så får vi hoppas att jag har blivit frisk under de dagarna.

Så, ja mamma och ja Paula, ni hade rätt - igen. Så nu ska jag fortsätta att kurera, kanske med en film eftersom jag inte kan sova mer just nu, när jag har sovit nästan hela dagen redan.

Men förutom det så ska jag tillägga att jag mår riktigt bra! :D

Hoppas att allt är bra med er! :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0