9 februari

De senaste dagarna har jag ägnat åt kurering. Jennifer jobbade måndag och tisdag åt mig, jättesnällt. Idag är det min lediga dag, så jag har haft tre hela dagar på mig att kurera mig. Det har gått framåt och idag är jag feberfri, lycka.

Hur som helst så spenderar jag den här dagen liggandes i soffan som de två tidigare. Imorgon ska jag däremot jobba och ska försöka jobba fredag också. Ledig i helgen och jag måste ju alltså hinna bli helt frisk tycker man ju.

Emma kommer hem imorgon! Snacka om att det ska bli kul att se henne :D Det är dock skönt att hon verkar trivas så pass bra som hon gör i Örebro. Så framöver får det bli en roadtrip söderut och hälsa på, grymt :)

Nu ska jag fortsätta slappa. Blir antagligen till att glo på solsidan senare, hur bra är inte det på en skala?

Sköt om er! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0