,

Spenderade kvällen framför tv med mamma och pappa. När de sedan skulle gå och lägga sig, efter spårlöst, det vill säga strax innan 22.00 så säger pappa med en skämtsam ton:
- Skynda dig, nu börjar ju big brother,
till svar av mig får han, dock med väldigt seriös ton:
- Jag vet, jag är på väg!

Ja, det må ha slagit slint för mig eftersom jag ser det. Jag vet faktiskt inte varför jag följer det egentligen, men det är visst fler som är fast i träsket. Syrran till exempel har också trillat dit och det trodde jag då verkligen inte.

Nu ska jag ta och försöka sova. Hoppas på lika fint väder imorgon för då blir det en skön promenad. Jobb 15-21 efter det och sedan en ledig onsdag. Det är min enda lediga dag den här veckan, men det funkar bra det också.

Sov så gott! Puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0