2 januari 2011

God fortsättning!

Det är ett nytt år. Nyårsafton var bra. Först var jag på en trevlig middag med vissa saknade ansikten och sedan bar det vidare till Cilla för nyårsfest. Kort och gott så blev det en bra kväll.

Igår var jag en sväng till sis och fikade. Sofie hade inte sett huset så vi samlades och pratade en massa och så vidare, en riktigt mysig stund. På kvällen myste jag bara framför tvn med mamma och pappa. Vi såg en film som hette Inhale, helt okej men inte den bästa jag sett.

Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade och mådde pissigt. Har ändå gått rätt bra att fixa och dona, har till och med orkat städa. Ikväll däremot däckade jag i soffan, mådde verkligen inte okej. Efter en tablett och lite sömn mår jag nu bättre och ska förhoppningsvis klara av att jobba imorgon ändå.

Det känns overkligt att börja jobba på riktigt nu igen, men samtidigt känns det skönt att få in lite rutiner i vardagen också. Måste försöka ta tag i att börja träna lite också. Inte fotboll, men något som gör att jag rör på mig och som jag kan bestämma själv när jag kan göra.

Jag har i alla fall bestämt att år 2011 ska bli ett bra år och det tänker jag hålla fast vid. Även fast förra året inte var det sämsta jag har varit med om så ska det här bli betydligt bättre. Det handlar om att gilla lägen :)

Nu ska jag snart ta och sova, så vi hörs! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0