1 juli

Hej och hå vad dagarna går (och åren). Nu sitter jag här 22 år gammal och undrar var alla år tar vägen. Det låter väl som att jag är hur gammal som helst men alla andra har tröstat mig med att 22 är ungt så jag litar på dem.

I onsdags klev jag upp i bra tid och åkte på stranden med bönan. Det blev smitingen och även fast jag tidigare inte tyckt om att vara där så var det riktigt bra den här gången. Inte alls så mycket folk som jag mindes att det varit förut utan det var mer behagligt att vara där nu. Vi stekte och jag brände mig såklart, men det har lagt sig rätt bra.

På eftermiddagen åkte jag hem till syrran och vi hade tårta för familjen där. Efter tårtan så gick jag till bönan där jag bjöds på en riktig gomiddag och gott att dricka till. Vi åkte och kikade på fotboll och sedan var det kvalitétstid med min bästa vän som gällde resten av kvällen och jag sov kvar där. En helt underbar dag :)

Skulle ju vara hos optikern klockan 9 på "den stora dagen". Kändes lite halvsegt att ställa klockan och kliva upp när man helst hade velat ligga och dra sig lite längre. Dock fick jag en riktigt bra början på dagen och resten av dagen spenderade jag först några timmar på stranden, Svartvik, med Linnéa. Bättrade på brännan på ryggen den dagen eftersom framsidan var så pass sönderbränd och det gick ju bra.

Efter stranden åkte jag hem och bakade tårta. Klockan åtta sågs vi hemma hos syrran igen med alla tjejer. En mycket bra och trevlig stund. Vi har så himla fina vänner och jag blir så himla glad bara jag tänker på det.

Kort och gott så har vi haft två himla bra dagar och första semesterveckan har varit lika grym. Nu ska jag slappa och bara mysa ner mig i soffan. Vi hörs! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0