10 juli

Ojoj vad de senaste dagarna har rusat förbi. Jag har nog inte startat datorn en enda gång förutom igår och då hann jag inte skriva hit något. Vill ni veta varför? Jo, för att jag bokade en utlandsresa istället! Den 14 september blir det jag, bönan, mamma, pappa och Fia som sticker till Turkiet en vecka. Det ska bli grymt härligt.

I övrigt så var jag på poolparty igår hos Linnéa. Snacka om att det blev en lyckad kväll och att vädret till slut förgyllde vår kväll. Jag menar, 32 grader i vattnet, strålande sol, gott att dricka och äta plus ett grymt bra sällskap - helt awesome. Vi hade en riktigt bra kväll och jag tror att alla håller med mig om det :)

I övrigt har jag mest stekt på stadens stränder i veckan. Smitingen och Svartvik. Först blev det Svartvik med Linnéa och Carro på onsdagen. På torsdagen blev det Smitingen med bönan, Linnéa, Marcus, Fia, Rasmus och Jossi. Sist men inte minst blev det Smitingen i fredags med bönan.

Säga vad man vill så har min semester varit helt fantastisk. Vädret har inte alls gått att klaga på och det känns som att det var lagom att ta ledigt två veckor till att börja med. Nu blir det jobb i tre dagar (mån,tis,ons) och sedan blir det ledigt i fem dagar, jag har det bra även när jag jobbar. Vädret får mer än gärna hålla i sig, man blir på så mycket bättre humör då.

Ja, mamma och pappa kom hem igår också. De blev inte borta två veckor som de hade tänkt utan spenderar sista semesterveckan på hemmaplan. Men de har minsann hunnit åka mycket hojj och det var väl det som var tanken. Så nu kan de pyssla på med det de vill och bara må gott här hemma och göra det de känner för.

Nu tänker jag slå mig ner i soffan, äta på något gott och invänta morgondagen. Sköt om er så länge! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0