11 juli

Första jobbdagen efter semestern är avklarad och det känns bra. Började dagen med att luncha med syrran och Sanna. Inte helt oväntat blev det ju på donken och vi hade som vanligt en riktigt trevlig stund. Jag älskar luncherna med dem, de är verkligen två utav mina favoriter och det är alltid så skönt att kunna prata om det mesta.

På jobbet gick väl det mesta bra. Utan att ens stressa med stängningen så var jag klar rätt snabbt dessutom. Så förhoppningsvis hinner jag stänga riktigt snabbt på onsdag när jag ska iväg efter jag har jobbat klart. Imorgon kommer jag dock att öppna vilket innebär att jag kommer vara på jobbet runt kvart över fem - halv sex. Det känns lagom kul just nu, men det ska bli skönt när man jobbat och slutat tolv, då är ju hela dagen kvar liksom.

Ska träna fotboll imorgonkväll också så att jag kanske kan göra annat på torsdag. Det ska vara bättre väder då plus att jag är ledig så det känns som att det är bättre att ha en ledig kväll då än imorgon. Så imorgon är det fotboll som gäller mellan sju och nio och det kan ju behövas. Min kropp mår nog bra av att röra på sig lite och jag mår bättre när jag tränar lite då och då.

Så nu ska jag ta och avrunda kvällen och försöka komma i säng. Nog för att jag inte är så pass trött så att jag kommer kunna somna direkt, men det är värt ett försök.

Sköt om er =) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0