12 juli

Ligger och lyssnar på musik och kikar runt lite. Man känner sig måttlig taggad inför dagens fotbollsträning, speciellt när man fick veta att den kommer att innefatta en konditionstest. Det är väl bara att köra det man orkar och det är väl kanske inte jättekonstigt om jag inte orkar speciellt mycket, hehe.

Annars så har jag ju varit vaken sen kvart över fyra imorse. Det gick faktiskt bättre än jag trodde att kliva upp. Låg givetvis och drog mig in i det sista, men det gör jag ju alltid. När jag kom hem runt klockan tolv la jag mig och sov ytterligare några timmar bara för att jag ska orka med träningen sedan och det var skönt kan jag meddela.

Nu dör snart datorn och jag måste väl ändå ta och göra mig klar för träningen, inte ett dugg motiverad faktiskt. Men jag tränar idag också tar jag och gör något annat på torsdag, då ska det ju vara bättre väder också tydligen. Idag har det ju trots allt varit rätt fint på morgonen men efter det blev det åska och regn. Dessutom har det haglat på en del ställen. Det märks att min semester är slut för den här gången.

Men sköt om er så hörs vi. Lovar att jag ska bli bättre med att lägga upp bilder. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0