15 juli

Dagarna bara rinner iväg och jag har inte tid att skriva här varje dag. Har jobbat måndag, tisdag och onsdag. På onsdagkväll var det återigen party och jag var snabb på att stänga så jag hann med mig och hann ha en riktigt bra kväll. Linnéa hade några gamla klasskompisar här uppe så det var riktigt trevligt att träffa dem :)

Igår var det två månader kvar till Turkiet. Det känns som ganska lång tid men jag vet att tiden bara kommer att rusa förbi och helt plötsligt står man där och packar alldeles för mycket som man alltid gör. Ska försöka att inte packa ner så hemskt mycket den här gången, man använder ändå aldrig allt man tar med sig.

I övrigt så orkar jag inte fundera så mycket på saker och ting. Man blir helt enkelt inte klokare av att tänka en massa på saker som man inte själv kan påverka. Tiden brukar ju visa hur saker och ting blir :)

Nu ska jag slappa. Hörs! Puss




Kommentarer
Postat av: Hank

Time will tell, that´s true!! Du gör det sååå bra Carro! ;-)

2011-07-18 @ 01:17:23
URL: http://henkowic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0