18 juli

Den här dagen har varit seg och långsam. Sov länge och när man vaknade kändes det som att man blivit överkörd av ett tåg eller något. Förmodligen beror det väl på vädret att man har mått lite halvtaskigt idag. Huvudvärk och allmänt trött och seg.

Var till stan och gjorde lite ärenden tidigare. Åt lunch med Marris också på rutiga vilket var riktigt trevligt. Blev en kycklingbaguette idag och inte texmex-tallrik som det alltid brukar bli annars, det är bra med lite variation.

Dessutom har jag passat på att städa idag. Det behövdes verkligen om jag säger så och nu är det så himla skönt att det är gjort. Jag skulle inte ha haft tid med det senare i veckan så det var ju bra att jag tog mig i kragen och gjorde det. Nu blir det till att försöka hålla lite ordning och inte stöka ner på en gång.

Nu blir det snabba ryck. Ska iväg och gymma med Marris. Sen blir det myskväll. Det har varit och blir en bra måndag trots allt :)

Sköt om er. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0