19 juli

Efter en myskväll igår så kom jag väl hem strax innan ett i natt. Hade dock en jäkla huvudvärk, nästan som migrän. Tack och lov så hjälpte det att ta en tablett innan jag la mig och imorse var allt hur bra som helst.

Åkte in och gjorde syrran sällskap till beachfotbollen. Hann dock bara se ungefär en och en halv match innan jag var tvungen att åka hem igen och börja jobba. Det blev jobb 14-19 och det gick bra. Tiden gick jättesnabbt och det är skönt.

Direkt efter jobbet åkte jag och tränade fram till klockan nio. Det kändes lättare idag än tidigare gånger faktiskt, även om det var bra jobbigt idag också. Känns att det är en bra bit kvar innan man har fått tillbaka flåset ordentligt men det är roligt i alla fall.

Vädret har varit jättefint idag och jag hoppas att det kommer att vara lika fint imorgon då det är dags för båtresa med Ådalen. Först blir det dock jobb 9-15 vilket innebär att det kommer att bli tidig sänggång ikväll.

Hoppas att ni har haft en bra dag och att morgondagen blir grym, för det kommer min att bli! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0