2 juli

Igårkväll slappade jag bara. Skjutsade Fia till bion och sedan blev det lite kvalitétstid med bönan och sedan blev det skaplig sänggång.

Upp skapligt idag för att städa lite. Madde och Jörgen ringde så jag åkte upp och hjälpte dem att måla och det gick riktigt bra, vi hann med en hel del idag. Kom hem och dammsög ur bilen och plockade skräp. Ska ta och städa den ordentligt sedan innan mamma och pappa kommer hem från semestern, men det där fick räcka för den här gången.

Nu ska jag ta reda på tvätten som jag tvättade idag och sedan blir det en dusch. Vad som händer ikväll återstår att se, vet inte riktigt. Ingen utgång i alla fall och det känns skönt. Det är så himla skönt med lugna helger och kvällar ibland. Dessutom sitter det nog på sin plats att ta det lugnt den här helgen.

Sköt om er och må så gott! Kramar.



Carro Jonsson fyller år idag och jag passar på att ägna någon rad åt henne också. Hoppas du har en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0