24 juli

Nu var det längesedan jag skrev men det har varit fullt upp på senaste. Ska väl gå igenom dagarna lite snabbt så det inte blir för långdraget. Men dagarna har varit minst sagt fullspäckade från morgnar till kvällar och det har varit roligt.

Vi börjar väl med onsdagen då. Det blev ju Ådalen på kvällen med Bönan, Jossi, Emma, Katarina, Nolle och Steff. Det var riktigt trevligt med god mat, gott att dricka och helt grymt sällskap. Det kunde helt enkelt inte bli bättre. Vi avslutade denna fina kväll med en godrink på logen innan vi alla begav oss "hemåt".

Torsdagen gjorde jag inte så himla mycket mer än att sova och jobba kväll. Lite synd var det att jag inte kunde vara med uppe på brovalla när det var träningsmatch men det är sånt man får ta. Man kan inte alltid vara överallt.

Fredagen jobbade jag 9-15 och klockan fyra befann sig jag, Linnéa och Bönan inne på stadsfesten. Vi skulle ju serva artisterna och jobba där. Snacka om trevliga personer vi träffade, helt grymma. Patrik Isaksson, Smalare än Thord och Eric Saade och hans gäng. Vi jobbade ända fram till klockan var efter två och där tog inte natten slut. Äventyren fortsatte och det är en kväll och natt som jag kan lova att vi aldrig kommer att glömma, någonsin. Helt sjukt bra och galet :)

Efter att ha sovit tre timmar natten mellan fredag och lördag jobbade jag 9-16 och åkte efter det direkt in till Linnéa för partajj. Tack och lov var jag inte så trött som jag trodde och vi hade en riktigt bra kväll. Kanske lite för mycket av det goda för vissas delar, men det var bra i vilket fall som helst och det var rätt bra drag inne i tältet på stadsfesten. Ingen efterfest denna gång och det var nog lika bra det.

Idag har jag mest sovit och jobbat. Så det här får avsluta det här inlägget och min helg helt enkelt. Hoppas att ni har haft lika bra och sköna kvällar som mig.

Jag är sjukt glad över alla fina människor som jag har runtomkring mig, ni är helt underbara.

Sköt om er! :) Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0