25 juli

Nu har jag betalat utlandsresan och det sved väl lite grann men det är skönt att det är bortgjort. Mycket utgifter den här månaden så det blir till att leva en aning snålt framöver. Det ska väl egentligen inte vara någon större konst eftersom man bor hemma och egentligen inte har några särskilda utgifter.

Hur det än blir med allt längtar jag i alla fall till Turkiet. På onsdag är det 6 veckor kvar och jag hoppas att tiden flyter på i samma takt som nu, för då är vi helt plötsligt där. En vecka med all inclusive och grymt sällskap, det är ju otroligt att det skulle gå fel.

Det kommer vissa dagar då man ser tillbaka på tiden i Umeå och lite smått ångrar att man hoppade av allt. Nog för att jag vet att det var rätt beslut just då, men samtidigt vet jag att jag nog hade klarat det om jag verkligen kämpat. Det är mycket man saknar med det, speciellt alla fina människor som man lärde känna. Såklart finns de ju kvar ännu, men man har inte chansen att träffa dem lika ofta som man kunde förut vilket känns tråkigt.

Annars så har jag bara jobbat idag och det gick väl rätt bra. Vad som händer ikväll återstår att se. Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en riktigt fin kväll. Puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0