28 juli

Igår hade vi en trevlig kväll. Gott att dricka och tanken var att vi skulle vidare ner på stan och skeppet men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Vi hade nog roligt där vi var och jag tycker det var lika skönt att inte gå ner på stan något.

Imorse kändes det som man blivit överkörd av en lastbil. Omöjligt att det bara var för att vi drack som det blev såhär, för jag har verkligen mått riktigt dåligt hela dagen. Det som var tänkt att jag skulle följa med bönan till stugan och sola lite idag också, det blev ju inte direkt så.

Trots allt har jag både jobbat och tränat idag. Det var som tur var en lugn träning och jobbet gick väldigt snabbt. Så nu sitter jag här nersjunken i soffan. Ska äta lite grann och sedan blir det en tidig sänggång.

Som det ser ut verkar det bli en lugn helg. Det enda jag vet säkert är att jag ska på bröllop på lördagen men därefter är inget spikat. Kan bli utgång, kan bli bio, kan bli myskväll, ja det kan bli i stort sett vad som helst. Vi får se helt enkelt, vad som dyker upp och vad som händer :)

Vi hörs! :) Sköt om er! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0