3 juni

Ännu en dag till ända. Nu har jag bara en vecka kvar av semestern och det känns väl rätt okej. Den här veckan har faktiskt känts rätt lång och jag har hunnit med en hel del. Det har varit solning och badning, tårta, fiske och inte minst otaliga, trevliga stunder med mina käraste. Det flyter på bra just nu :)

Helgen har varit bra den också med en lätt utgång och bad plus fiske idag. Det är skönt att det blev rätt lugnt igår så att inte hela dagen idag gick till spillo. Fiskar fick vi också, några stycken. En fick jag men sammanlagt blev det visst  sex stycken och det är ju bra.

På vägen hem gick det väl dessvärre lite sämre. Punktering på mamma och pappas bil och inte en liten sådan heller. Det blir nog till att köpa ett nytt däck imorgon och det är ju en utgift man helst skulle ha sluppit. Men nu är det som det är och man får gilla läget. Det är lätt hänt och jag är knappast den första eller sista som kommer att råka ut för punktering. Dock är det lite störande att det alltid ska hända något när mamma och pappa är på semester.

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och sova himla gott. Imorgon väntas lite städning och kanske ett besök på stranden om vädret tillåter. Har ju fått bra med färg på framsidan nu, förutom benen och armarna. Ryggen måste jag bättra på en aning men det tar sig minsann. Mamma tycker ju att jag har mer färg än när jag kom från Egypten och det tackar man ju för.

Sköt om er! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0