31 juli

Vi är inne på sista dagen den här månaden. Det känns overkligt att det är augusti imorgon. Var har hela juni och juli tagit vägen egentligen undrar ju jag. Dagarna har bara svischat förbi i en jäkla fart och snart är sommaren över. Det här året går nästan skrämmande snabbt, men jag har ju faktiskt hunnit med en hel del ändå.

Det har varit mycket jobb på senaste och andra aktiviteter. Jag har tränat fotboll, umgåtts med grymt fina människor och det har blivit en och annan utgång. Igår var jag ut och det var en riktigt trevlig kväll. Medan grabbarna vi var med begav sig till broöppningen så åkte jag, bönan och Johanna ner på hamnkrogen. Tyckte det kändes onödigt att lägga ut pengar på biljett till broöppningen och de var dessutom slutsålda innan kvällen, men vi hade det bra trevligt i alla fall :)

Idag har jag inte gjort många knop. Ska städa senare tänkte jag. Hade först tänkt att åka på stranden eftersom det är fint väder idag, men det får faktiskt bli en annan dag. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det var prat om bio men jag tror inte att det blir så. Kanske får bli en fiskesväng eller att man kanske drar ihop några för att lira volleyboll. Det återstår att se.

Det är "bara" 38 dagar kvar till vi är i Turkiet. Jag vet att det är fler än jag som längtar en hel del! Men med tanke på att tiden går så himla snabbt nu kommer vi snart att vara där och den som väntar på något gott .. Det ska bli himla härligt i alla fall :)

Nu ska jag göra lite nytta :) Sköt om er! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0