4 juli

Ja, otroligt nog skrev jag juni på gårdagens inlägg men alla förstår väl att det egentligen var juli. Det går av bara farten ibland och det är väl lite ovant att det är juli-månad helt enkelt.

Idag har jag haft en rätt effektiv dag. Har städat - dammsugit hela huset, städat båda toaletterna plus att jag har klippt gräsmattan. Tvättar håller jag också på med och det får jag nog ta reda på senare ikväll.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska upp med bilen till Dahlboms imorgon strax efter åtta i alla fall. Efter det kommer jag att bli upplockad innan lunch utan att ha någon som helst aning om vad dagen kommer att bjuda på. Fick ju en överraskning eller vad man ska säga i present av bönan och Linnéa. Spännande är det och det blir lite svårt att packa ihop lite när man inte vet vad man ska packa till.

På torsdag ska jag i alla fall träna fotboll och jag längtar lite grann. Helst skulle man ju ha tränat lite mer kondition och ben men det kanske går bra ändå.

Nu ska jag kila och göra vettigare saker. Sköt om er. Puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0