7 juli

Två dagar i rad på stranden. Igår på Svartvik med Carro och Linnéa och idag på Smitingen med Fia, Rasmus, Jossi x2, Linnéa och hennes lillebror Marcus. Två härliga dagar och lite mer färg på huden har det väl blivit.

Idag var jag och tränade fotboll med Älandsbro igen. Det blev hela två timmar och det kommer nog att kännas i kroppen imorgon. En heldag på stranden kanske inte är den bästa förberedelsen innan en träning och det kändes att det var riktigt jobbigt. Men det var roligt också.

Paula kommer tydligen hem imorgon så ska se till att hinna träffa henne en stund i helgen :D Sedan får vi se vad det blir för något resten av semesterdagarna :) Har ju bara imorgon, lördag och söndag kvar. Men jag har haft en grym semester med fint väder så jag är rätt nöjd faktiskt.

Ska kika lite på resor nu sen ska jag sova. Planerna blev väl inte som de var bestämda nu ikväll men då får man hitta på annat :) Vi hörs. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0