14 juni

Det blev en sen kväll igår trots att det inte var tänkt så. Trots det klev jag upp skapligt imorse för att åka och fiska.

De som känner mig vet att jag älskar att fiska. Det är så himla skönt att bara packa ihop grejerna, fika och sedan åka till ett lugnt ställe för att bara njuta av det stilla och lugna. Sedan om man får ett par eller några stycken fiskar så är det ju såklart ännu roligare. Men det är mest själva lugnet jag tycker mest om, då kan man slappna av.

För övrigt drog jag tre fina fiskar vilket inte var illa pinkat för att vara årets premiärfiske. Mamma blev givetvis glad eftersom hon fick fisk till ett par middagar. Jag är inte jätteförtjust i att äta fisk men det är helt okej. Betydligt roligare att dra upp än att äta dem dock.

Nog om detta. Ska iväg en stund nu. Det finns saker som varit väldigt självklara tidigare känns inte lika självklara längre. Saker man behöver kanske inte finns tillgängliga just för stunden och då får man komma på andra lösningar.

Sköt om er. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0