21 juni

Har jobbat idag och nu ska jag snart åka och fiska med Madde och Jörgen. Skulle ha varit med bönan men så blev det inte och det här blir nog minst lika bra :) Den här gången kanske man kan få några stycken och inte bara små helt värdelösa abborrar som förra gången.

Jobb både imorgon och på torsdag också. Sedan är jag ledig fram till söndag och efter det blir det två veckors semester. Det ska bli skönt att vara lite ledig, förhoppningsvis blir vädret lite bättre också. Det vore ju skönt med lite sol så man kan besöka stranden några gånger, det blir så himla tråkigt annars.

Nu ska jag packa i ordning så att jag är klar när Madde och Jörgen kommer. Städningen får visst vänta ännu längre (vilken himla otur).

Vi hörs! Puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0