11 mars

Bättre väder nu. Det verkar som att solen till och med håller på att kika fram, underbart. Nog för att jag inte kommer att vara ute något speciellt idag, men det gör mycket att man får se solen kika fram.

Nu har jag precis duschat och ska ta och göra mig klar. Både Emma och Sofie är hemma så det är lunch som gäller. I helgen vankas även utgång och det skulle ju faktiskt kunna bli roligt, i alla fall förfesten som alltid.

Jobbar 15-21 idag, sedan är jag ledig och jobbar först igen på tisdag. Då jobbar jag tisdag och onsdag sedan är jag ledig torsdag och fredag, underbar vecka va? Så jag drar upp till Umeå och spenderar torsdagen och fredagen där uppe för att sedan åka hem och jobba helgen.

Igår var det tre veckor kvar till mamma, pappa, Jossi och Viktor åker till Thailand. Som det ser ut nu kommer det att lösa sig väldigt bra med jobb under tiden de är borta, så det ska nog inte vara några problem alls. Tiden går i alla fall sjukt snabbt, minns att det inte var så längesen Jossi klagade över att det var så himla länge kvar till de skulle åka, men nu är de snart där! :)

Nu ska jag ta och göra mig klar! Sköt om er och ha en riktig bra dag! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0