13 mars

Sköna söndag!

Sov rätt länge idag, klev inte upp förrän klockan elva då skidskyttet satte igång. Det gick ju inte speciellt bra för Sverige och de var nog besvikna själva också. Men det är helt sanslöst vilken tjej Magdalena Neuner (Tyskland) är. Att gå ut på slutrundan 25 sekunder efter ledarinnan och sedan kamma hem vinsten för Tyskland i stafetten är ju grymt, beundransvärt.

Annars har jag städat idag. Var verkligen petnoga idag och det känns som att söndagar är min städdag nu för tiden. Var även ut med Selmis en sväng och har också hunnit vara och handla. Lugnt och skönt på affärn idag, inte alls den rushen som det brukar vara.

Nu har jag precis duschat och bäddat in i sängen. Det finns inte mycket som slår att få sova i en renbäddad säng. Kvällen spenderar jag framför tvn med solsidan och big brother. Som sagt - sköna söndag!

Hoppas att ni har haft en bra helg! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0