14 mars

Idag började min slappa vecka. Började veckan med att vara ledig idag. Har suttit ute i solen och fått lite fräknar och sedan har jag faktiskt kockat. Jag stod för middagen idag och det kändes nog lyxigt för mamma att bara kunna sätta sig till en dukat bord.

Imorgon och onsdag jobbar jag bara 14-19 och efter det är jag ledig torsdag och fredag. Åker upp till Umeå på torsdagförmiddag och blir där till fredag. Jag jobbar sedan helgen, med kväll på lördag och morgon söndag. Rätt lagom vecka, eller vad säger ni? :)

Nu ska jag ta och avrunda här. Har inte något mer intressant att skriva just nu, så ska ta och slå mig ner i soffan. Vi hörs! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0