15 mars

Den här dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den började i och för sig bra, med solsken och en skön stund i uterummet. Lite mer färg fick man ju i ansiktet och på bröstkorgen, men efter det så blev ju dagen inte så himla bra.

Ståendes i duschen kändes det som att jag skulle svimma och efter det var jag väldigt illamående och konstig i huvudet. Gjorde såklart ett försök att gå på jobbet men blev inte där mer än en timme innan jag var tvungen att gå hem.

Fick tid på sjukhuset eftersom det inte är första gången det blir såhär. Lågt blodtryck är väl orsaken och jag blev förvånad eftersom jag inte ens visste att jag hade lågt blodtryck. Det är alltså inget farligt, som läkarn sa "det verkar ju inte vara något fel i huvudet på dig". Fick även en spruta för armen och det känns bättre. Kommer det tillbaka måste jag åka in igen och få en kortisonspruta, men har jag tur så kan den här ha hjälpt också :)

Tur i alla fall att jag har snälla arbetskamrater. Kvällen tänker jag tillbringa i soffan, förhoppningsvis med en godispåse. Jag mår redan bättre och hoppas på att kunna gå på jobbet imorgon. Mår jag däremot fortfarande dåligt imorgon lär jag kanske överväga att strunta i Umeå-resan och flytta den till ett senare tillfälle, men det ska nog inte vara nödvändigt :)

Hoppas att ni har haft en bra dag och får en fin kväll! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0