16 mars

Helt galet vad bra jag sov i natt. Kan det vara för att axeln känns bättre kanske? Mycket möjligt. Skönt var det i alla fall och det kändes som att man var riktigt utvilad. Lite konstig i skallen var jag fortfarande, men det blev bättre under dagen det också.

Så det blev jobb 14-19 idag och sedan har jag bara myst i soffan med mamma och pappa. Selmis var också med såkalrt. Såg på uppdrag granskning och kunde snabbt konstatera vilka jävla idioter det finns. Hann inte se hela avsnittet så måste titta på det igen på svt-play. Det är helt sanslöst vilka dårar vi har i samhällena.

Nu är jag ledig ett par dagar. Jag har packat min väska och drar till Umeå imorgon. Hälsa på lite kära ansikten och övernatta hos min föredetta "sambo". Det blir en kort visit eftersom jag åker hem med Hans-Erik redan klockan tolv på fredag, men det är alltid något. Jag hinner nog träffa de flesta som jag känner att jag behöver träffa :)

Så, imorgonkväll lär ni ju inte få någon uppdatering utan jag tänkte lämna datorn hemma. Kanske att jag hinner slänga in nåt imorgon innan jag åker, men det är inte troligt med tanke på hur morgontrött jag kan vara. Vi får se helt enkelt, annars hörs vi igen på fredag! :)

Hoppas att allt är bra med er! Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar dig!

2011-03-17 @ 00:39:57
Postat av: Denise♥

Hej, jag har en minnestund för alla som har dött i Japan just nu i min blogg! och om du är lika upprörd som mig över detta lämna gärna en kommentar i detta inlägg

http://niiisans.blogg.se/2011/march/minnestund-for-alla-doda-i-japan.html#comment



Ingen reklam elr ngt! på detta inlägg ska det bara handla om de drabbade! Tacksam för varje kommentar, som visar att man bryr sig! ♥ KRAM

2011-03-17 @ 01:40:19
URL: http://niiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0