17 mars

Vaken är jag, pigg är jag väl däremot inte. Klockan är snart tio och jag är fortfarande trött. Önskar att jag var en sån som älskade kliva upp på morgonarna, då skulle dagarna bli så mycket längre och man skulle hinna med så mycket mer.

Det blir inget Umeå idag. H-E är sjuk, så han åker hem redan idag. Jag hade kunnat åka upp för att träffa de andra två, men det känns inte som att det blir samma sak och som Josse sa skulle det kännas lite knepigt när det var tänkt att han också skulle ha varit med. Linnéa hade jag ju givetvis också velat träffa, men det kommer fler tåg och möjligheter, så det får bli en annan gång helt enkelt.

Bara för att det inte blev en resa till Umeå betyder inte det att det blir en slappardag idag. Nej, jag har det jag gör ändå idag. Ska snart bege mig till syrran och träffa henne och Sandra. Senare idag kommer farmor hit på middag. Så det blir nog en fullspäckad dag i vilket fall som helst.

Så, nu ska jag överge sängen och fixa lite. Sköt om er och ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0