18 mars

Om fyra veckor är mamma, pappa, Jossi och Viktor på väg hem från Thailand. Det är knasigt när man tänker på hur snabbt tiden går. Förhoppningsvis kommer de hem riktigt bruna och fräscha, förhoppningsvis uppvilade också.

Det är inte så många dagar till bönan & co kommer hem. Även fast de verkar ha det bra så tycker jag att det är tråkigt att de har haft hela 4 dagar med regn. Men som sagt, de verkar ha haft det bra ändå och de har nog hunnit få lite solbränna de resterande dagarna.

Ikväll ska jag på bio med mamma, pappa och lillasyrran. Vi ska se premiären av "hur många lingon finns det i världen?". Det blir mysigt och jag tror att den kan vara både rolig och bra.

Ha en bra kväll! Puss och kram.





Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vill verkligen se den filmen! Du får lov att berätta hur den var sen :)

2011-03-18 @ 19:05:33
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0