19 mars

Det är lördag och min jobbarhelg. Vädret är helt okej och det är inte allt för kallt ute. Tyvärr har det inte varit så soligt som de sa att det skulle vara idag, så jag har inte haft möjlighet att sitta ute som jag hade tänkt.

Har haft en lugn förmiddag och nu slappar jag innan det är dags för jobb klockan tre. Efter det blir det lite festligheter med några tjejer och imorgon är det jobb 15-21 igen. Det känns som att det blir en bra helg :)

Annars så slutar man ju aldrig förvånas. Folk är som de är och man kan inte göra något åt det, utan man får väl gilla läget helt enkelt :) Alla är inte lika och det är ju bara tur det. I alla fall så har jag lärt mig att tycker inte vissa om en för den man är, gällande både bra och dåliga stunder, så är det kanske inte alltid värt det :)

Jag är i alla fall lyckligt lottad. Jag har så otroligt fina vänner som känner mig väldigt bra och trots att det har varit kämpigt ibland så har de stannat kvar. Det är riktiga vänner.

Nu ska jag ta och förbereda mig för jobb. Hoppas att ni mår lika bra som jag gör! :) Sköt om er och ha en bra helg! Kramar.



Kommentarer
Postat av: Paula

stannar alltid här.

2011-03-19 @ 19:41:33
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0