2 mars och bönan 20 år

Idag känns det som att jag inte har gjort något annat än att äta. Sov dock inte bort hela dagen så det ska jag väl vara nöjd också.

Åt i alla fall lunch med syrran, Sanna och Laura på Waynes. Efter lunchen blev det fika också och efter det blev det återigen lite fika med beanie. Nu har jag precis ätit middag och är proppmätt men ska trots det iväg på fika. Fika är gott och tur är väl det.

Hur som helst fyller min bästa, beanie, bönan, ja kalla henne vad ni vill, 20 år idag. Det betyder alltså att jag börjar bli rejält gammal när hon också börjar bli lite gammal. I alla fall så hoppas och tror jag att hon kommer att få en grym kväll (jag är ju med) hehe. Skämt å sido så tycker jag att hon är värd en jättebra kväll, med tanke på att hon jobbat hela dagen. Så.. grattis bästis och välkommen ut ur tonåren!

Nu ska jag kila, ha en bra kväll för det tänker jag ha! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0