20 mars

Jag säger då det, idag har det varit en "aldrig mer"-dag. Jobbade ju kväll igår och sen skyndade jag mig iväg för utgång. Mestadels av kvällen var riktigt bra, sedan finns det ju vissa saker som kanske inte var lika bra, men de bra brukar överväga de dåliga, i alla fall så gjorde de det igår.

Man har ju mått som man förtjänat idag. Min första tanke var att jag aldrig mer skulle dricka alkohol igen, men det vet jag ju att det inte är sant. Nästa helg är det avskedsfest för Jennifer och då tänker jag ta det mer varsamt.

Nog om detta. Jobbade 15-21 idag också, sedan for jag till Sandra och spelade spel med några av tjejerna. Lika mysigt som alltid och det bjöds på många glada skratt ikväll också. Picasso är ett himla kul spel faktiskt. Det är som "med andra ord" fast man ritar istället för att förklara med andra ord. Roligt som tusan och det kan bli en hel del missförstånd, tro mig.

Nu tänker jag ge upp för idag och den här helgen. Imorgon är det en ny vecka full av diverse aktiviteter. Hoppas att ni sover gott för det kommer jag att göra! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0