21 mars

Det borde finnas gränser på vad man kan drömma. Imorse när jag vaknade upp ur min hemska dröm, just för att den var så hemsk så låg jag typ i chocktillstånd. Så tänker man, shit vilken tur att det bara var en dröm, men samtidigt tänker man, tänk om det skulle vara så i alla fall. Otäckt. Nu vet jag ju att det inte är så och att det bara var en dröm och tur är ju det. Tänker inte gå in mer specifikt på den, utan nöjer mig med att säga att den var hemsk.

Nu är det dags att göra sig klar för jobb. 14-19 är det som gäller idag och sedan blir det nog till att mysa ner sig framför tvn. Imorgon jobbar jag kväll och på onsdag är jag ledig. Jobb torsdag och fredag efter det också ledig helg. Den här veckan blir alltså rätt så skön den också :)

Nu måste jag rusa. Vi hörs! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0