22 mars

Det var underbart väder tidigare idag så jag satte mig ute. Men när jag hade suttit ute i sisådär en timme så skulle det såklart bli molnigt igen. Lite sol hann man ju i alla fall njuta av och det är faktiskt riktigt skönt ute idag.

Nu ska jag snart kila på jobbet. Har kväll idag som sagt och sedan är jag ledig imorgon. Imorgon klockan halv tolv ska jag till Sandra en stund och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.

Bönan och de sitter väl på flyget nu. De skulle landa i Sverige i natt någon gång. Helt otroligt att det redan har gått två veckor sedan de for och att de snart är hemma igen. Jag tror nog att jag kommer att ha en bästis som är rätt brun är hon kommer hem.

Mycket otroligt är också att på torsdag så är det bara en vecka till mamma, pappa, Jossi och Viktor åker. Men det känns som att det kommer att gå väldigt bra när de är borta ändå, jag är inte ett dugg orolig. Lite mer ansvar men det har ju inte skadat mig förut heller, det är bara nyttigt :)

Nu ska jag kila och göra lite nytta! :) Sköt om er så hörs vi! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0