24 mars

Två dagar kvar till helg. Eller ja, det är väl helg redan imorgon fredag, men eftersom jag kommer att jobba kväll imorgon så blir det helg sent för min del. Men efter det är det som sagt helg och då har jag helg i hela tre dagar. Ska få vara ledig måndag också eftersom några ur min kära familj åker till Thailand till veckan.

Tiden går så himla snabbt. Minns när syrran klagade på att det var så himla länge kvar till de skulle åka och nu är det bara en vecka kvar liksom. Tror faktiskt att det är några som börjar få resfeber.

I helgen blir det i alla fall avskedsfest för Jennan. Annars pratades det om att vi kanske skulle dra ihop syrrorna och så vidare för lite pimpling och njutning av väder (om det nu blir bra).

Nu ska jag kliva upp och äta och lite sånt nyttigt. Hoppas att ni får en bra dag! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0