25 mars

Den här dagen har verkligen varit som en berg- och dalbana. Först började den bra, med besök av en utav mina kusiner med fru och deras två barn. Efter det blev det en mysig lunch med favvo och världens bästa tvilling.

Sedan dalade det rätt snabbt med en hel del strul och grejjer. Trodde för ett ögonblick att någon skämtade med mig men när man ser på saker i efterhand så var de inte så farliga ändå.

Kom lite sent till jobbet pga lite strul, men kom sedan snabbt på bra humör igen och jobbpasset gick snabbt som tusan. Så dagen slutade bra dessutom.

Nog om detta. Jag älskar mina vänner och ni är så himla bra allihopa. Ni visar verkligen vad vänskap betyder.

Ha en riktigt bra helg nu allihopa! Det kommer jag att ha! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0