27 mars

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Lite tårar och många skratt såklart. Det är svårt att tänka sig att Jennan snart ska åka ut själv i stora världen, men jag är övertygad om att det kommer att gå bra. Kvällen började i alla fall hemma hos henne och vi släckte ner när det var Earth Hour. Vi avslutade kvällen på Svenssons och Big boy.

Nu ska jag ta och kila in i duschen. Ikväll blir det middagsmys med Jossi och Sandra, kvalitétstid. Får se om det blir så att vi lagar något eller om vi beställer, det beror på hur alla känner sedan. Det kommer nog att bli en riktigt bra kväll i alla fall, med en massa prat och mys.

Imorgon är jag ledig från jobb men har ändå en del saker som jag ska göra. Ska till Laura en sväng, sedan ska jag säga hejdå för sista gången den här gången till Jennan och efter det ska jag nog träffa bönan. Säkerligen är hon brun like hell, även fast hon sa att hon bara fått lite färg. Vi får väl se vad det blir, om det kanske blir myskväll, jag vet inte alls :)

Så, nu blir det en dusch. Hoppas att ni har en fin dag för det tänker jag i alla fall ha! :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0