28 mars

Det är min sista lediga dag för ett tag framöver och den ska jag bara slappa mig igenom. Fint väder är det i alla fall och rätt behagligt ute förutom att det blåser. Det har tinat väldigt mycket nu faktiskt, så det finns hopp om att all snö kommer att försvinna till slut.

Som sagt blir det en hel del jobb framöver, så vi får väl se hur mycket jag kommer att hinna skriva här. Kanske hinner jag med mig som vanligt eller så kommer jag att skriva betydligt mindre, men det är som det är. Det finns viktigare saker än att sitta vid datorn ni vet.

Hade ett tag funderingar kring att åka upp och se Modo-Rögle idag, men det blir nog inte så. Det blir nog en myskväll istället och det klagar jag inte heller över, rätt skönt faktiskt. Så som det har gått på senaste är det nog lika bra att man kanske inte åker upp, det kan ju bli jobbigt. Jag hoppas verkligen att de håller sig kvar i elitserien, det ska de ju bara klara egentligen.

Näe, hoppas att ni har en bra dag ni också! :) Vi hörs, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0