29 mars

Igårkväll hade jag myskväll med bönan. Det blev en hel del prat och skratt vilket var helt underbart. Det finns få personer som kan få mig att skratta som min bästis. Ibland förstår inte folk varför eller vad vi skrattar åt, men vi förstår i alla fall varandra och det kan bli så himla roligt ibland.

Idag jobbade jag 10-15. Var rätt pigg när klockan ringde faktiskt och när man väl kliver upp så är det lugnt. Det är dags att man börjar vänja sig. Jag kommer ju att öppna på jobbet några gånger när mamma och pappa är borta, vilket innebär att man måste vara på jobbet runt kvart över fem - halv sex.

Efter jobbet så åkte jag och bönan till birsta. Det var en hel del folk där kan jag säga och det beror väl dels på att det var "hemmakväll" som det är varje tisdag. Jag hade inte en aning om det innan vi åkte, men man lär sig något nytt varje dag. Underhållning av olika slag var det och vi tog en paus i shoppandet och lyssnade på en kille som lirade gitarr och sjöng, inte helt fel det heller.

Det enda jag shoppade förutom middag var en vårjacka. Det var ju i och för sig det enda jag var ute efter så jag ska inte klaga. Dessutom kan jag spara mer pengar nu än vad jag tänkte och det är ju bara plus det också.

Väl hemma har jag myst framför tvn och nu ska jag snart ta och sova. Hoppas att ni har haft en bra dag! Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0