3 mars

Den här dagen har känts hur lång som helst. Imorse vaknade jag rätt tidigt och kunde inte somna om. Jag som trodde att jag skulle ha problem med att vakna av att klockan ringde klockan elva, men så var definitivt inte fallet.

Började dagen med att åka med storasyrran in till stan för några ärenden. Vi passade även på att äta en snabb lunch för att efter det hinna hem till skidskyttet som började klockan halv ett. Hade lika gärna kunnat strunta i att se det med tanke på att vissa inte var så himla bra.

Jobbade 14-19 i alla fall och efter det åkte jag till Pernilla för myskväll. Vi såg en film som jag förmodligen kommer att drömma mardrömmar efter. Fy tusan vilka konstiga och störda filmer det finns. På något konstigt vis var den ändå bra eftersom den var spännande, men fy den var inte rolig ändå. Men det var i alla fall mysigt att träffa Pernilla.

Nu är jag jättetrött. Ska ta och värma min vetesäck, krypa ner riktigt i sängen och sedan sova. Imorgon blir det lite handling och jobb 15-21. Skulle ha varit långledig nästa vecka, men det blir nog ändrade planer som faktiskt blir ännu bättre skulle jag tro. Så nu jobbar jag ända fram till nästa helg och det blir nog skitbra.

Sov gott allihopa! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0