30 mars

Idag har det varit en bra dag faktiskt, ända till jag nästan var helt klar på jobbet. Då skulle såklart saker och ting börja strula, men det gick bra till slut i alla fall.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och skjutsa mamma och de till bussen. Jag hoppas att de kommer att ha det så himla bra, för det är de värda allihopa :)

Jag längtar dock till att åka utomlands. Fy tusan vad skönt det skulle vara att ta en sista minuten i vår. Det är alltid nice att i alla fall ha det i åtanke och sedan om det blir av eller inte vet man ju aldrig. Det vore i alla fall riktigt skönt att åka iväg en sväng tycker jag.

Nu ska jag snart ta och sova. Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni mår bra! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0