31 mars

Upp tidigt imorse för att skjutsa mamma, pappa, Jossi och Viktor till bussen. Hör och häpna, det var hela 9 minusgrader imorse när jag klev upp. Jag tycker att det är otroligt att det fortfarande är så kallt på nätterna men ändå behagligt på dagarna. Det var väl 9 plusgrader när jag åt lunch innan jobbet, det går upp och ner hela tiden.

Det dröjer väl ett tag till innan de har landat och är framme på plats. Är inte ett dugg avundsjuk på själva flygresan, men resten är man ju smått avundsjuk på faktiskt. Men jag vet ju att min tur kommer sedan, så det är skönt :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Blir inge big brother ikväll inte, utan det blir till att försöka sova på en gång så man orkar kliva upp imorgon. Hoppas att ni sover gott! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0